Pannkaka

Någon ridning blev det inte idag, jag var alldeles för hungrig, trött och less. En lång pratstund med Y blev det dock, vi har ju inte träffats på en vecka! Det är så roligt med mer jämnåriga i stallet, tidigare när jag hade Dusty var ju de flesta så mycket äldre så intressena förutom hästar blev ju inte direkt samma. Skoj ändå men mycket roligare när man har mer att prata om..tar dock lite längre tid i stallet då ;)

Väl hemma har jag lagat en underbart god LCHF fläskpannkaka i ugn!! Ah, så god den blev! Var lite skeptisk först då det blivit lite olika pannkaksvarianter som inte smakat ens nära pannkaka, men denna gjorde verkligen det. Kanon! Ska göras fler gånger, massa matlådor tänkte jag då den nästan sköter sig själv. Måste dock inhandla ägg först:P

Nu ska jag hoppa i sängen, annars blir jag på tok för trött imorgon!

Kommentarer
Lamia

Kuuung, jag bor typ 50m från nattöppet (okej, 100) så då kilar jag dit och kollar om dom har kvar nån tidning :D

Datum: 2010-03-11 Tidpunkt: 18:56:05
Blogg/URL: http://lamiamichelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0