Idag kom det hö på posten..

Ja idag fick jag ett stort kuvert med uppgifter och hö på posten.
Inte varje dag man får en påse hö hemskickat till sig! :P

Inte varje dag man stoppar en påse hö i frysen och tänker förvara den där heller.. ;)

Så nu vet alla det, jag har hö i min frys. Men jag är inte galen hästnörd (kanske lite) utan jag har faktiskt...
..kommit in på kursen jag ville läsa!!!

Den heter "Hästens utfodring" och är en distanskurs på 7,5 hp vid SLU i Uppsala. Trevligt värre!

Har beställt kurslitteraturen idag. Blir spännande det här, såg att en del är på engelska. Men tycker att det ska bli väldigt intressant, så då borde det ju inte vara alltför svårt att lära sig tycker man!

Blir nog skoj hursom helst iallafall!

Nu är jag hos Paps. Ätit mums tacopaj och druckit kaffe. Ska strax studsa ner till soffan igen!

Kommentarer
Angelica

Vad roligt med kursen! Det kommer nog gå bra :)

Du får ha en härlig helg...

kram

Datum: 2010-03-27 Tidpunkt: 08:28:58
Blogg/URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0