För lite sömn men en bra dag ändå?!

Ska alldeles strax sätta mig i bilen och åka in till stan. Ska på Clip och A ska göra slingor på mig...som jag längtat!
Ska bli otroligt härligt. :)
Väldigt trött dock, får se om jag hinner slänga mig på soffan lite sen. Inte många timmar sömn inatt inte. Men vad gör man inte för att bli fin?! ;)
Får åka till min kära mamma och äta frukost sen, känns nice!! Också ska vi ta en promenad är det tänkt..
Blir bra, då slipper jag handla hem massa som blir dåligt när jag är i Jönköping.
S, jag längtar efter dig!!! Snart snart ses vi!! Weeeei! Jag längtar som en tok. Hoppas det inte snöar nu bara ;)
Nej, nu är det nog bäst att jag tar och hoppar ner till bilen...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0