Trött

Väldigt trött och huvudvärk. Vilken dag det här kommer att bli, suck.
Jaja, bara att bita i det sura äpplet och ge sig fan på att det SKA gå, mummel mummel. Längsta dagen på hela veckan, mummel mummel. Jag gillar inte onsdagar.

Fast det är en väldigt bra sak idag, och det är att Eclipse har premiär!! Wohoo!! Ikväll ska den ses! :D Längtar..

Ikväll MÅSTE jag försöka ta mig ut och springa..annars har jag en känsla av att det inte blir ett enda steg sprunget denna vecka..morrr.
Ska inte sova soffa ikväll. Nopp, det får inte ske.

Jag är död. Stendöd. Vill bara sova. Dessutom tråkigt väder på det...jävla morgon. *mutter*

Kommentarer
jeanette

Tack :D

det var det, helt underbart <3

Datum: 2010-06-30 Tidpunkt: 19:16:03
Blogg/URL: http://jeanettez.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0