Sommarsolståndet

Idag är det årets ljusaste dag! Idag är dagen och natten lika långa enligt Wikipedia.
Jag älskar när det är så ljust, fullkomligt älskar det.
Fast jag har lite svårt att sova då, jag liksom spritter av glädje och vill helst vara vaken hela natten.
Tänk om man fick det ;)

Humm, egentligen skulle jag skriva att det idag har skurats box. Tänk vad skitig en box kan bli fast det bara bott häst där i ca en månad. Men nu är den ren och det är bortgjort.

Snövit verkar ha gjort sig hemmastad inne på toan. Hon ska sitta i duschen direkt när man duschat färdig, och annars ligger hon på min svarta "låda" i hyllan som numera är täckt av vita katthår. Men söt är hon iallafall!

Annars har det varit en ganska lugn dag, och nu är det bara 3 veckor och 3 arbetsdagar kvar till semestern. :) Totalt 17 arbetsdagar alltså. Kanske går snabbt om man tror det stenhårt?! :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0