Snövit

Nu har Snövit anlänt. Snövit är en vit lurvig sak som jag ska vara kattvakt åt tills Y kommer hem från sin semester.
Hon är jättesöt och håller på att göra sig hemmastadd nu. Det är ju lite olika missar som hunnit lämna sina dofter här så hon går mest runt och luktar in sig! :]
Blir nog bra, hon verkar ju lugn och orädd, och skulle vara kelsjuk! Me like!

Strax dax för jobb, ska jobba 14.30-23.20 tror jag det var. Ska äta lite lunch först bara.
Dagen har bestått av städning och grejande. Har gjort om lite på toan blev så himla less. Så nu är det röjt lite överallt, jag fick nått ryck :P haha, bra där.

Ingen träning idag. Vila för benen. Känner faktiskt inte av benhinnorna nått idag, det gjorde jag ju igår, dock inte när jag sprang. Men det är nog lika bra att de får vila.

Hörses!!

Kommentarer
sandra

Duktig du e me allt =) .. Hoppas de är bra me dig o att de går bra me kissekatten =) kramar

Datum: 2010-06-21 Tidpunkt: 08:38:57
Blogg/URL: http://soohappy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0