Sjung om studentens lyckliga dar

Har varit i Övik och firat fina Tudda´s student idag!
Tänk vad tiden går fort, det är visst 4 år sen jag tog studenten nu..känns inte som så!!
Det blev dock en lång dag, vaknade tidigt imorse efter en mardröm om en gigantisk geting som enligt pappa vägde 16,7kg. Jag blev så rädd för den så jag vaknade! Gick och la mig vid 02.30 och vaknade vid 08.30 Så jag var ganska trött.
Men upp och fixa i ordning sig och äta frukost och sen in till stan. Sen hem till Faster och farbror och vänta på att Tudda skulle komma hem. Käka, umgås lite, och sen var jag tvungen att åka för att hinna hem till Umeå innan bion skulle börja kl 18.
Kom typ 18.10 eller nått så det var med andan i halsen jag rusade in i salongen. Men filmen var skitbra, såg Sex and the City 2.
Mådde inte så bra efter filmen dock, megahungrig och inte druckit kaffe på hela dagen. Kände mig ganska låg kan jag säga..
Hämtade Margit, åt middag (vid typ 22.00) och drack kaffe. Nu känner jag mig lite mer som en människa iallafall, men någon löpning blev det ju inte idag.

Jag får hoppas att vädergudarna har fel och att det inte kommer 30 mm regn imorgon. Då kommer jag bli väldigt blöt, för springa det SKA jag.

Och Margit-mysa förstås. Man måste ju passa på när hon är här. Mys-katt. Världens mysigaste. Hihi!

Nej, ska nog nanna kudde nu strax. Det lockar..!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0