Ön 3,7km

Försovning imorse, skulle ju vara hos mamma ombytt och klar kl 10. Blev lite senare än så.. men iväg kom vi!
Promenad till ön som uppvärmning, sen joggade vi iväg.
Det var varmt och jag tycker att det gick ganska tungt. Jag kände mig stel och kantig idag. Lossnade lite mot slutet men blev ändå rätt segt i benen.
Såg dock att jag stundtals sprang i ett ganska högt tempo för att vara jag.. dock syns det inte så mycket på medeltempot eftersom den första km gick toksakta för mig..
Sen en promenad hem som nedvarvning..

3,7km, 25:26 min, 6:52 min/km.
(loggade bara löpningen)

Kommentarer
Teofilippa

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Datum: 2011-10-06 Tidpunkt: 10:42:40
Blogg/URL: http://teofilippa.blogsmile.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0