Trött trött trött - 2 tidiga mornar kvar

Trött Beffa somnade igår vid 17-17.30 tiden och vaknade sedan upp vid 20.30. Jippie. Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt. Hade planerat äta middag vid 19 tiden och sen vänta tills maten smält och tagit mig ut på en joggingrunda. Nu var ju det bara att glömma, jag åt ju vid 21 kanske.
Satt väl vaken till strax efter 12, sen hoppade jag i säng och somnade faktiskt ganska snabbt.
Lika trött imorse va väl jag ändå, tyvärr. Suck.

Men snart slut på eländet, det är bara 2 dagar kvar att kliva upp tidigt på!! Yippie!!

Ikväll ska bilen fixas, ska byta kamrem! J ska hjälpa mig :)
Hoppas jag är tillräckligt pigg för en joggingrunda senare ikväll..kan ju alltid hoppas.

Nu snart dax för lunch. Mums. :) Ute idag.. ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0