Snipp snapp snut

Så var helgen slut. Ja egentligen är det ju söndag idag men jag ska jobba övertid så för mig är ju helgen slut nu.
Känns ändå helt okej trots det fina vädret. Igår hade jag dock ångest över att jag skulle jobba, haha. Men nu har den gått över.
Är ju faktiskt bara ca 10 arbetspass kvar till semestern. Wihooo!! Jag längtar som en dåre..
Hoppas på detta fina väder då också!

Nu kan jag dock inte bestämma mig om det är för varmt för att springa nu, och jag borde försöka springa ikväll i stället, eller om jag ska försöka ta mig ut nu. Jag har svårt för värme, iaf att göra annat än att ligga på en strand eller i en solstol på altanen när det är varmt. Så jag funderar faktiskt på att springa ikväll istället..

Den stora risken är ju dock att det inte blir av om man ska springa ikväll...men det är en risk man får ta, får se till att peppa mig hårt i stället ;)

Trevlig grillfest i fredags med jobbet. :) Därav spenderades gårdagen mestadels i soffan eller sängen ätandes en massa onyttigt. Blääk. Dock inte speciellt bakis, mest bara superseg. Sov mycket.
Pigg idag.

Igår åkte också Snövit hem, så nu väntar jag bara på att mamma ska bestämma sig när jag ska få ha älskade Margit-gumman. Jag längtar. Som vanligt!!

Nä om man skulle ta sig ett glas kall loka, en bok och lägga sig i bikini på altanen kanske?

Ha en bra söndag!!

Kommentarer
ellinor

Hej :) Kul att se att du gillade Eclipse, jag måste vänta nästan 2 veckor till innan jag ska se den!



Jag satt också nyss och funderade på om jag skulle springa snart. Kanske blir en kort sträcka i så fall..



Ha det bra på övertiden ikväll :P

Datum: 2010-07-04 Tidpunkt: 11:27:47
beffa

Heh, ja just nu känns det som en väldigt dum idé att jobba idag. Men känns väl bättre när man väl är där :P

Tänkte att jag skulle ta o springa hem från jobbet, får väl se hur pepp man är där vid halv 12. ;)

Ses imorrn!!

Datum: 2010-07-04 Tidpunkt: 13:40:42
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
Ellinor

Ja, lite segt kan jag tänka mig, men ändå skönare temperatur.



Jag har semester nu !

Datum: 2010-07-04 Tidpunkt: 23:30:08
beffa

Mäh, så orättvist jag vill också ha semester jue!! Hehe.

Men vi får ta å styra upp nått trevligt :D

Vad har du för planer under semestern då? :]



wee, jag sprang hem :D

Datum: 2010-07-05 Tidpunkt: 00:01:16
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0