Sköna shopping tisdag

Dagen har gått i shoppandets tecken kan man säga. Först en sväng på Sporthuset där jag handlade upp mina presentkort och äntligen hittade korta tighta springshorts! Blev faktiskt 2 par, ett par Craft, och ett par i ett lite mindre känt och billigare märke.
Sen ner på stan, kollade lite affärer, handlade på Bodyshop, mys på caféet uppe på Åhlens, och en sväng in på Gina Tricot som blev en lååång sväng. Slutade med att ett par shorts äntligen blev inhandlade och ett slappt linne plus ett skärp. Dock ingen bikini.
Kollade snabbt på HM också men hittade ingen bikini där heller. Eller jo jag hittade men det fanns inte storlek i stället. Suck.
Får väl kolla i Jönköping i stället.

Nu har vi hyrt film och handlat nötter o godis. Mums.

Kommentarer
Hanna

Hehe jag var ju nyss och spanade på din sida sen skrev du :P

Jättefin header!

och det var verkligen helmysigt att bada :D

Datum: 2010-07-21 Tidpunkt: 10:46:13
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0