Segdag

Ursch vilken segdag. Försovning imorse, så det gick faktiskt fort framtill lunch. Sen segt, segare, segast. Vad ska det då inte bli imorgon?
Jag längtar som en tok efter semester och vill att mina böcker ska komma så jag kan ligga i solen och läsa. Finns det något mer semestrigt?
Jo det vore väl att ha en vacker, mysig, underbar, varm hästrygg att skritta ut på runt 12 snåret på natten. En tokgalopp med mamma runt lägdorna eller bara njuta av alla underbara dofter och älvens forsande längs Ödetorpet.
Ja, jag saknar verkligen min Dutt och hästlivet just nu.

Sov en stund på soffan som vanligt ikväll, skönt. Sen for jag till J som hjälpte mig byta fläktrem på bilen. Han upptäckte nämligen igår när han skulle byta kamrem att fläktremmen var alldeles sprucken, så mammas @ fixade en sån åt mig också, tack snälla ni för hjälpen, båda två!!!
Och framförallt, J och J som gjorde ett superjobb igår!! Medans jag satt (!) och sov i en fotölj, haha. Vad mycket hjälp jag var till, eller inte...

Haft internetabstinens, de har grävt av en kabel så jag har varit utan. Irri! Men nu är det tillbaka...
Fick dock lite röjjning och tvätt instoppad i garderober i stället så det var väl bra det också..måste fixa rabarberna bara som jag fick av M på jobbet, de är hur stora som helst så jag har megamycket rabarber nu!!
Här ska njutas i sommar!!!!

Imorrn, imorrn, imorrn!!!

Kommentarer
Mamma

Morr, alla bloggar med "adress mot avgrävningsorten" verkar vara omöjliga att ladda, och vissa andra sidor som antagligen har någon typ av anknytning ditåt går megasuperduperseeegt att ladda in... Bläää!

Datum: 2010-07-15 Tidpunkt: 22:02:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0