Nattjogg runt "Munken" ca 4km

Tillslut efter alldeles för mycket mat, godis och glass så blev det en nattlig tur runt Munksjön. Rätt läskigt att springa där lysena inte fungerade och man inte såg vars man satte fötterna. Jag vill gärna se vars mina fötter hamnar för jag vrickar dem ju så satans lätt. Men det gick bra. Det blev ett behagligt tempo och tur var väl det eftersom benen kändes som cementstockar eller nått och kroppen som en uppblåst elefant. Men ut på jogginturen tog vi ju oss ändå och det är ju verkligen bra joggat.
Sprang ju denna runda förra året också, eller sprang och sprang var väl att ta i, jag orkade nog inte ens hälften då. Känns rätt läckert att man nu klarar det. Bara sådär!

4,14 km, 30:05 min, 7:16 min/km

Kommentarer
Mamman flåsandes efter...

Hejja-hejja! Ja, visst är det sjukt kul att upptäcka att kroppens gränser flyttas!



Gissar (från min sida sett) att styrkan kommer först och ev fartökning sen, man är väl som en häst antar jag...

för just starkare känner jag mig, däremot tycker jag det inte händer ett dugg med farten i snitt :-/



kramas

Datum: 2010-07-29 Tidpunkt: 08:57:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0