Huvudvärk :S

Det blev inget spring idag, har haft huvudvärk till och från under dagen och mått lite halvdåligt. Tänkte att det kanske skulle gå över efter ipren och massa vatten men det har det inte gjort.
Så det får helt enkelt vara till imorgon och jag får nöja mig med 2 gånger denna vecka fast jag egentligen ville hinna med fler.
Men nu är det ju äntligen semester så nu kanske det går lättare. Synd bara att jag inte klarar av att springa när det är varmt, eller före frukost, för då kunde man ha gjort bort det direkt när man kliver upp.
Jaja, det kommer fler tåg..imorrn är en annan dag och då ska det springas!!

Mys med Margit i soffan känns så mycket bättre ikväll!! :)

Kommentarer
Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Tack för kommentar =) Jo den är ocksa riktigt fin. Bada rutiga skjortorna är köpta pa C&A som tyvärr ej finns i Sverige (vad jag vet i alla fall).



Grönt är skönt ;-) Min favvofärg.

Datum: 2010-07-18 Tidpunkt: 00:06:04
Blogg/URL: http://ellastankar.blogg.se/
Mor på cykeln

Ja, du vet ju, för mig blev det bara ett pass denna veckan, trots sjukgymnastens order. Att jag mår bättre av att springa, det vet jag ju, -menjag kan ju inte knäcka knäna för den skull!

Rört på mig har jag, måånga mil blev det, men på cykel och det tar på mina knän det. kul har det varit men men...

Vi måste ut på "barmarken", -du vet vad jag menar!



Kramas!

Datum: 2010-07-18 Tidpunkt: 11:09:13
Mamman flåsandes efter...

Ikväll?...

Är ju bara ett stenkast bort och det ska ju inte vara någon långtur...

Datum: 2010-07-18 Tidpunkt: 12:55:37
Ellinor

Jag trodde att jag skulle ha mer ork att springa under semestern.. men så har det inte blivit :P Men jag skyller på värmen.



Härligt att du fått semester nu :)

Datum: 2010-07-18 Tidpunkt: 13:39:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0