Vilodagar

Jag har ju haft vilodag nu både igår och idag eftersom jag har sån sjuk träningsvärk att jag knappt kan gå, än mindre sätta mig ned. Så jag vill inte ens tänka på hur det skulle vara att springa.

Men jag kan ju säga som så, att motionerat har jag då gjort idag. När man inte ridit ordentligt (mer än skritturer) på 2 år (minst) så kan man ju lugnt säga att det var jobbigt. Svetten lackade och jag fick ta av mig till fleecetröja. Hade inte ens långkallingar! (oki, det har jag sällan, men ändå!). Benen darrade och jag var helt slut efteråt.

Så "tränat" kan man ju kanske inte påstått att jag gjort, men motion var det ju iallafall.

Så lite duktig känner jag mig allt ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0