Tidig morgon

Idag var jag uppe med tuppen och släppte ut hästarna.
Gud vad fort det gick, när Walle stannade kvar inne och Ravve har åkt. 2 gånger mindre att traska upp gör stor skillnad i tid!!
Walle fick käka frukost inne medans jag mockade och gjorde i ordning.
Sen red jag honom på ridbanan, dock är det ganska mycket snö där så vi höll inte på så länge, ca 30 min. Vill ju inte att det ska bli för jobbigt för honom.
När jag ridit klart såg jag att Chicko hade rymt, så det var bara att snabba sig in med Walle och gå upp till Chicko, återställde hagen och stoppade in honom i den.
Men när jag kom upp med Walle hade han rivit ner en stolpe och var påväg att rymma igen så då fick han traska in med mig. Den lille lymmeln!!

Hann med att fota 2 bilder också. Inte världens bästa direkt, svårt när man är själv och håller i tyglarna, men det syns ju lite hur han ser ut iaf! :) Han är såå mysig!



Kommentarer
Paps

Vad han är snygg !!!

Datum: 2010-01-30 Tidpunkt: 18:44:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0