Sen anmälan, ännu en kurs!

Skickade iväg en sen anmälan till ännu en högskolekurs. Distans självklart, och de hade plockat bort de obligatoriska träffarna. Men träffarna finns fortfarande och det är i Uppsala, så vi får väl se om det finns möjlighet att åka ner på någon av dem iallafall. OM jag kommer in. Eftersom anmälan var sen så vet man ju aldrig.

Verkar mycket intressant och jag vill gärna ha mer "kött på benen" om detta ämne så det blir nog superbra skulle jag tro.

Nu sitter jag och är mest irriterad för jag hade faktiskt tänkt plugga idag men jag kommer inte ihåg lösenordet så jag kan inte logga in från mammas dator. Får helt enkelt göra det ikväll i stället. Dumt!
Vet att jag ändrat lösenordet när jag bytte dator eftersom jag då också glömt lösenordet. Men tydligen hade jag inte ändrat det till något normalt lösenord utan jag har nog kvar det man fick när man beställde ett nytt och dom är ju OMÖJLIGA att komma ihåg. Arrrgh.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0