Premiär på skridskor för i år

Jajjamen, det var det dags för ikväll tillsammans med J&P. Och OJ vad vingligt det var. Shit vad dålig balans man har alltså, haha. Det blir ju aningen bättre efter ett litet tag men gud jag skulle verkligen behöva åka ofta för att inte vara så himla vinglig som jag är.
Dessutom fanns där ingen sarg, och jag kan ju inte stanna så jag brukar åka in i sargen när det går för fort. Det gick ju inte riktigt att göra nu så då blev det ännu vingligare.
Men jag ramlade iallafall inte! :)
Typ 45 minuter blev det, och svettig blev man också så lite motion var det nog. Ont i fötterna och skavsår fick jag också, men kul var det!

Kommentarer
Bokmalen

Marcus å Kevin var å åkte i 2 timmar idag på förmiddan!! De du. För mig blev det spinning åsså ta det lugnt inne istället för att så bredvid å frysa.

Ha en fin kväll!

Kramen, Maria

Datum: 2010-01-16 Tidpunkt: 19:49:43
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mamma

men vad oväntat, skavsår!?

Jag drömmer fortfarande om att få åka långfärdskridskor, ute i skärgården på vacker blank våris... rysningar!

(men då vill jag nog ha flytoverall eller liknande, är ju sjukt rädd för det djupa blå!)



krm!

Datum: 2010-01-16 Tidpunkt: 20:01:38
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Beffa

Ja det låter läckert. Tror det skulle vara ganska häftigt bara att åka på Nydala.. :)

Kram!

Datum: 2010-01-17 Tidpunkt: 07:00:42
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0