L Y C K O R U S

Jag tror att jag svävar på små rosa moln just nu.
Det är så jävla roligt att rida!! :)

Kom till stallet vid 2-tiden.
Red först Walle för första gången. Red honom på ridbanan och L hjälpte till. Gick jättebra, det kändes som att jag satt mycket bättre på honom och att min ridstil passade bättre på honom för det var som att allting fungerade nästan på en gång. Men visst har jag mycket att jobba på med min sits, men det kändes som sagt bättre idag.
Satt mest med ett smile i ansiktet tror jag, för det var så jäkla roligt. Han är otroligt välriden och väluppfostrad, så himla härligt!

Sen tog jag in Imze, gjorde i ordning honom och stack ut i skogen. På vissa ställen var det jättedåligt underlag för det är en massa skotrar som kört där men tillslut hittade vi en stig där vi kunde både trava och galoppera. Och Hej! vad roligt det var tyckte vi båda. Imze blev jättepigg när han fick galoppera!
Jag älskar att rida i skogen när det är massa snö, himlen är rosa och det börjar precis bli mörkt. Påväg hem så lyste månen upp vägen åt oss. UNDERBART!

Nu är jag precis hemkommen och är som i ett stort lyckorus! Jag längtar redan tills nästa gång jag får rida!

Kommentarer
zaq

Vet du, jag kan känna känslan, åh, vad jag är glad för din skull, allting kommer bli så himla bra ska du se:-)

Datum: 2010-01-24 Tidpunkt: 18:44:51
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
curant

Åh vad härligt!

Det är ju så det ska vara.

Avundas dig men unnar dig det...

Datum: 2010-01-24 Tidpunkt: 20:16:27
Blogg/URL: http://curant.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0