Kort kväll

Kort kväll ikväll, slutade 21 eftersom vi börjar kl 8 imorgon. Väldigt, väldigt skönt eftersom jag inte mådde så bra när jag kom till jobbet. Men efter middagen och 2 alvedon så blev det faktiskt bättre, men det var ändå tur att kvällen var kort.
Jag åkte direkt till Coop och handlade, så nu har jag minsann mat igen.
En kalender ramlade också ner i korgen, jag har varit så upprörd över att jag inte köpt någon. Och först var jag upprörd över att Coop antingen hade dåliga, eller svindyra. Men tillslut hittade jag en som i princip är likadan som den jag hade 2009 och till ett överkomligt pris. Så då blev det faktiskt den. Skönt, nu kan jag komma ihåg saker igen. Glömmer ju allt annars :P

Ska strax ta och hoppa i säng, annars är jag väl stendöd imorgon och somnar på utbildningen och det vore ju dumt kanske. Eller iallafall pinsamt ;) Men det ska nog gå bra.

Annars har det inte hänt något speciellt idag. En helt vanlig, grå, trist måndag bara...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0