Julegranen dansas ut, ut, ut

Nu har jag plockat ner mina julsaker. Kände mig rastlös och insåg att jag nog inte borde fara ut och springa.
Så då kom jag på den brilianta idén att julsakerna skulle ner.
Vad tomt det blev...

Men julgardinerna får vara uppe ett tag till, jag har beställt nya gardiner idag, och jag orkar inte hänga upp några andra i väntan på dom direkt! Så duktig är jag då rakt inte.

Jag gillar min fina Hello Kitty klocka som jag fick i julklapp. Ny ryms den när julsakerna är borta!
Och de fina rosa ljusen jag fick av Paps också. :)

Dusten fick ta plats i fönstret också. Det såg så tomt ut!

Nu ska jag lägga mig i soffan. Fast jag är sugen på nått...hmm...

(också måste jag skaffa en kartong till, mina julsaker ryms inte längre i 2. De har visst förökat sig den här julen.)

Kommentarer
blurry

det beror hur stora kartonge4rna är ;)

Datum: 2010-01-20 Tidpunkt: 23:51:51
Beffa

Haha, ja fast det är ju exakt samam kartonger som sakerna låg i när jag pyntade ;) Så dom har allt förökat sig minsann :D

Datum: 2010-01-21 Tidpunkt: 20:02:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0