En kväll kvar

En kväll kvar, sen ledigt i 5 dagar! Åh, det ska bli såå skönt! Haha. Än fast man bara jobbat en dag så längtar man redan till ledighet.
Har varit på Gå&Löp-kliniken och fått sulorna i mina skor. Hoppas jag inte får alltför ont ikväll.
Igår när jag kom hem hade jag skavsår. Efter EN dag. Yippie! Åh vad jag älskar såna skor...not!!

Imorgon ska jag åka till B-byn och hälsa på min sötaste vän S. Och oj vad jag längtar!! Ska bli mys.

I helgen åker jag till mormor&morfar, dit längtar jag också!!


Och idag har jag hämtat ut mitt paket med brödrost och äggkokare! Yey!!

Kommentarer
Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig och din häst

Du kan vara med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg. Kika in och läs mer :)

Datum: 2010-01-05 Tidpunkt: 17:46:48
Blogg/URL: http://warnmark.blogg.se/
Mamma

Och jag myser under pläden från Hemtex, du har de där du ska luta ditt huvud mot här!

Datum: 2010-01-05 Tidpunkt: 18:13:24
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0