3km KAMP i motvind och snöblåst

Ja det bestod dagens runda av. Det har inte kommit speciellt mkt snö, nån centimeter kanske, men det var tillräckligt för att det skulle gå mycket tyngre att springa. Motvind och snö/regn i ansiktet var inte heller till hjälp. Att jag dessutom fick håll relativt fort gjorde att jag hann tänka många gånger att detta kommer inte att gå.
Men, det gjorde det! Jag sprang hela rundan igen utan att stanna och det känns så skönt!

Sjuk träningsvärk i hela kroppen har jag också, så idag är jag nöjd med min bedrift, även om det gick långsammare.

Tid: 22 min 32 sec
Total sträcka: 3.03 km

Hastighet: 8.07 km/h

Tempo: 7 min 26 sec/km

Kommentarer
Hanna

Hehe flåt ;)



Mmm nästa gång blir det mkt mkt kortare framridning.. Jaa visst är KC stilig :D

tihii jag är ju inte partisk heller ;)

Datum: 2010-01-17 Tidpunkt: 18:16:48
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Curant

Du är så himla duktig du...!!

Om man bara orkade/hann en gnutta av det du tränar!

Datum: 2010-01-17 Tidpunkt: 20:03:49
Blogg/URL: http://curant.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0