Veckans träning v.8

1 styrkepass
1 spinning 40
1 Löpbands-jogg
1 ridtur

Blev en väldigt mycket lugnare vecka det här, både ridmässigt och träningsmässigt. Men det kanske jag behövde för jag har både varit väldigt trött och haft ont i huvudet många dagar.
Tråkigt att foten inte gillade att springa fortfarande. Jag hade ju kommit igång så otroligt bra.
Imorse när jag vaknade och igår kväll så var den svullen. Den gör inte speciellt ont men ändå, den ska inte bli svullen.
Funderar på att köra spinning/crosstrainer ett tag och ev. styrketräna lite mer tills jag har råd att skaffa mig ett par nya springskor. Men känner jag mig själv rätt kommer jag vilja försöka springa tills jag inser att det verkligen inte går.
Har inte provat att springa med den lindad, så det lär jag säkerligen göra. Det gör ju liksom inte ont under tiden jag springer, det är egentligen inte förrän jag slutat springa som den börjar göra ont.
Men men, den som lever får se.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0