Startar morgonen med simning

Nu kommer Mami alldeles strax och hämtar mig och vi ska iväg och simma.
Jag hoppas att jag inte somnar och drunknar eller så, med tanke på hur trött jag är. Somna vid 02, vakna vid 05, somna om igen, drömma mardrömmar om Vicky, och vakna när mamma ringer vid 07 för att se till att jag skulle vakna. Tur var väl det, för jag sov.
Nu är då tvätten i maskinen, frukosten i magen, och jag..ja jag är kvar i pyjamasen. Kan man inte gå till badhuset i pyjamas?
Nej jag måste nog sätta på mig bikinin och nått varmt över, slänga ner schampo och sånt och göra mig ordning. För annars står mamma här utanför och trampar snart om jag känner henne rätt ;)

Tidig morgon sant som det är sagt. Det värsta är att det blir en sån imorgon med..huujeda mig!!

Kommentarer
A N N i C A * W E N N B E R G

nu kör jag igång med Veckans Blogg-tävling i min blogg igen :D

Gå in för att se hur Du kan vara med och tävla (:

Datum: 2010-02-17 Tidpunkt: 10:21:47
Blogg/URL: http://s94356.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0