Övertid och bilfix!

Jobbat övertid idag. Naturligtvis försovde jag mig så det blev bara 6 timmar. Dumt! Men bättre än inget alls iallafall, blev ju lite extra cash åteminstone. Bara att hoppas på fler övertider!
Nu bilfix, eller har varit bilfix sen 17-tiden eller så. Har hunnit byta olja och filter (hihi Boll fixat duktig, men med hjälp förstås!). Skitskoj tycker jag.
Hann byta extraljusen också men inte koppla in dom innan J var tvungen att sticka iväg och skjutsa A och hennes vänner som ska på party! :) Så jag sitter och väntar på att han ska komma tillbaka så ska vi fixa färdigt.
Polon har nästan tinat upp inne på skroten också. Skönt! Fast jag har hur mycket snö som helst i hjulhusen, inte konstigt att det låter och tar i när jag svänger!
Så det är min lördagkväll. Vad har alla andra för sig då?

Kommentarer
Bokmalen

Jadu, vi ska till några vänner nu å se på melodifestivalen. Bäst att passa på att umgås när man är i krokarna. ;)

Ha en fin kväll!

Kramen, Maria

Datum: 2010-02-06 Tidpunkt: 19:25:31
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Akilles matte

Kul att det verkar funka bra med medishästarna!



Ja det känns lyxigt att ha hästarna på gården, måste jag säga. Även om det såklart är jobb också, så är det otroligt skönt att ha dem nära till hands. Du hittar dig säkert en egen gård du med, sinom tid =)

Datum: 2010-02-07 Tidpunkt: 10:06:59
Blogg/URL: http://akillesafpan.blogg.se/
Angelica

Ja, han är snäll min kusin...och oj, vilken rolig kväll det blev! :) Hoppas du hade trevlig trots allt bilfixande och väntande :P

Kram

Datum: 2010-02-07 Tidpunkt: 15:38:43
Blogg/URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0