Nattsvammel

Trött, hungrig. Trött, hungrig. Trött, hungrig.

Det är jobbigt när man är så trött att man inte orkar laga mat, men man är för hungrig för att kunna sova.
Jobbigt dilemma. I-landsproblem kanske?

Ja inte vet jag, men äta bör man annars dör man.
Har kommit fram till att jag alltid är hungrig på kvällen, speciellt när jag jobbar kväll. Blir alltid svinhungrig när jag kommit hem.

Men inte på morgonen när jag jobbar dag. Då slipper jag gärna äta.

Knepigt?!

Nej nu är jag så trött så jag vet inte vad jag svamlar om ens! :P

Kommentarer
zaq

Nä, det är inte konstigt, du har alltid haft svårt att äta på morgonen...

Datum: 2010-02-02 Tidpunkt: 10:38:27
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0