Mysig dag

Nu har min Papi åkt. Vi har haft en jättemysig dag, vi har varit på stan, fikat, satt upp grejor hemma hos mig, hälsat på lillebror och ätit pizza. Tack för en superdag! ♥

Nu hoppas jag bara att allt stämmer så jag och lillebror kan åka hem nästa helg! Det vore supermys! Men annars så får det bli helgen efter det. Någon av helgerna SKA det gå!


Jag är alldeles proppmätt och tror faktiskt att jag ska ta och lägga mig i soffan och glo på tv. Det hör väl inte till vanligheterna, jag sitter ju mest vid datorn i vanliga fall. Sen kanske, kanske jag kan få lite plugg-lust så jag äntligen tar tag i min kurs. Det vore nog en bra idé iallafall...

Kommentarer
Paps

Tack själv gumman Älskar dig

Datum: 2010-02-21 Tidpunkt: 08:12:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0