Matlagningslust

Jag fick värsta suget att laga mat. Dessutom kom jag på att jag slipper stressa lika mycket imorgon om jag redan lagat maten ikväll, då behöver jag ju bara värma den i micron när jag kommer hem hungrig från stallet.
Yey!
Så jag har just lagat två olika rätter. 5 matlådor blir det, så nu har jag både lunch och middag imorgon plus till kommande kvällsvecka som ska stoppas i frysen tills dess.
Har alltså lagat mat 3 gånger idag. Haha. Känner mig duktig och lite huslig iallafall.
Höll på att bli en fjärde rätt också men, nä jag orkar inte det. Nu är det dags att hoppa i säng.
Efter att jag gjort matlådorna...

Det blev dessa:
LCHF Snabbmat (till middag)
Senapsköttfärssås á La Alice
Fläskfärslåda i ugn

Kommentarer
Johanna/filiduttoooo

Åhhh nu blev jag hungrig!!!!! :P

Datum: 2010-02-25 Tidpunkt: 11:32:38
Blogg/URL: http://tolvtolv.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0