Jahapp

Jaha, nu har jag lyssnat på den sista föreläsningen också. Inte vet jag om jag blev nå klokare av det.
Hur ska detta gå?
På ett sätt så är det enkelt, men ändå jättesvårt. Alltså, jag tycker ju att det är ganska roligt faktiskt, iallafall om jag verkar göra rätt ;) Men, när man måste använda nån slags matematiska uträkningar för att lösa saker, då blir jag galen... för jag kommer inte ihåg!! Gah!
Helt klart så vill jag hitta nått nytt roligt att läsa iallafall. Nu har jag ju fått prova på hur det är, och jag inser att jag måste lägga mer tid på det, jag kan inte bara "glömma bort" det, och jag måste också se till att göra uppgifterna i tid. För som det är nu kommer jag inte att hinna, inte hinna lära mig, och inte hinna göra det heller.
Kanske jag hinner klura ut uppgift 2 också, men 3an kommer jag aldrig att klara ens en gång.
Pappa, i need help!

Kommentarer
Jennie Hjalmarsson

fin blogg :)

Datum: 2010-02-24 Tidpunkt: 23:01:51
Blogg/URL: http://jenniieeh.blogg.se/
Paps

Vi får försöka lösa den i helgen

Datum: 2010-02-25 Tidpunkt: 07:38:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0