Hemmastyrka

Jag blev lite rastlös. Kunde ju inte fara på det planerade spinningpasset imorse eftersom jag mådde så dåligt, och hela dagen har det liksom gnagt i mig att jag faktiskt borde träna. Tänkte först inte göra det, men ju mer klockan blev desto mer rastlös blev jag.
Eftersom en promenad i -20 inte lockade, gymmet har stängt, och jag orkar inte vänta på att bilen ska bli varm för att kunna åka upp till jobbets gym, så kom jag på den fenomenala idén att man faktiskt kan träna styrka hemma trots att man inte har några vikter!
Sagt och gjort, det blev 8 övningar och 30 minuter. 3 set och 10 reps på varje. Fick upp pulsen och mina ben darrar, haha.

Övningarna blev:

Crunches
Armhävningar
Rygresningar
Knäböj
Utfall
Dips
Häldrag
Shrugs

Kommentarer
Mamma

Och det mesta låter som något som gått sönder ;-)

det första, typ en benflishög, hälsenor-ajaj och det sista, är det senor som gått av?



huvvaligen!!!

Datum: 2010-02-21 Tidpunkt: 19:03:59
Beffa

Haha va?! Du är söt du! :P

Datum: 2010-02-21 Tidpunkt: 19:24:50
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0