Gym: Baksida axlar

Hann med en sväng på gymmet med Fia också. Hade egentligen tänkt köra kondition men Fia var förkyld och det passade ju faktiskt min fot ganska bra att inte springa också.
Så vi körde baksida axlar i ca 30 min istället. Jobbigt, var längesen jag styrketränade nu så det kändes verkligen!
Blev 3 övningar, + en övning som uppvärmning. 3 set och 8 reps.

På fredag ska vi försöka ta oss på ett spinningpass om Fia blir färdig med sin tenta i tid, så får hon testa sina nya spinningskor :) Blir perfekt för mig också att köra kondition, men inte springa! :D

Tack för idag vännen!!

Kommentarer
Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

Haha vad dålig timing ;D

Datum: 2010-02-17 Tidpunkt: 23:16:04
Blogg/URL: http://lamiamichelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0