Cardio: Löpning 3 km

Jag har varit ute och sprungit! :)
-3 grader, snö/regnblandning och lite blåst. Inte optimalt kanske. Dessutom ligger det ett tunt lager snö på cykelbanorna som gör att man inte får ordentligt fäste och det riktigt suger i benen.
Första biten uppför var riktigt tung, tänkte att om jag sprang till ett visst ställe fick jag gå-springa mig hem sen. Hamnade i mina tankar och vips var jag nästan hemma. Fortsatte drömma mig bort och hemma var jag, utan den där eviga kampen det brukar vara på slutet. Helt plötsligt bara, gick allt så lätt! Återigen, den bästa tiden jag gjort på min runda!
I´m happy!

Dagens siffror:
Tid: 21 min 21 sec
Total sträcka: 3.03 km

Hastighet: 8.52 km/h

Tempo: 7 min 3 sec/km

Kommentarer
Paps

Du är så duktig Älskar dig Kämpa på

Datum: 2010-02-05 Tidpunkt: 20:47:56
Angelica

Tycker att ID var enklare än vad man trodde att det är. Bara man tar lagomt mycket. Och du vet, övning ger färdighet? ;)

Ha en mysig fredag du med! kram

Datum: 2010-02-05 Tidpunkt: 21:24:16
Blogg/URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0