Cardio: Löpbandsintervaller

Sprang på löpbandet idag. Bestämde mig för att köra intervaller enligt ett upplägg som jag hittade på marthon.se.
Egentligen skulle man springa 8 st, men jag orkade bara 5. Skam den som ger sig, nästa gång kanske det blir fler!
Benen var väldigt stumma och trötta från början. Kändes lite bättre efter ett tag.
Nu är jag trött, väldigt, väldigt trött. Skulle kunna sova nu känns det som...

Ont mellan skulderbladen, eller på det högra fast mot mitten. Vet inte vad det kommer ifrån, bara att det gör ännu ondare nu när jag har sprungit!

Passet blev alltså 5x3min med 90 sek gå-vila mellan. Uppvärmning och nedtrappning gång + lite jogg. ca 5min/vardera.

Lite siffror:
Tid: 36 min
Total sträcka: 4.40 km

Hastighet: 7.33 km/h

Tempo: 8 min 11 sec/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0