Cardio: Löpband

Bestämde mig för att testa löpbandet på jobbet så jag kunde träna direkt när jag slutat, och inte fara hem och hamna i soffan, eller som vanligast framför datorn.
Hade med mig en blodgrape som jag satte i mig innan, mums. Tänkte att jag annars skulle bli på tok för hungrig med tanke på att vi idag jobbar till 16.30.

Det gick finfint att springa på löpbandet idag. Det blev 3km och den snabbaste tiden på löpband! Weeoo! Förmodligen hade jag kunnat springa längre idag, jag kände mig riktigt pigg faktiskt. Men jag vill hem också. Dessutom ville jag bubbla lite innan jag skulle duscha och åka hem. MYS!

Lite siffror:
Tid: 21 min 9 sec
Total sträcka: 3.00 km

Hastighet: 8.51 km/h

Tempo: 7 min 3 sec/km

Kommentarer
Sofie

haha jag trodde det stod att du ville bubba innan du skulle hem hahaha :D

Datum: 2010-02-10 Tidpunkt: 22:25:43
Beffa

Haha du är så söt gumman :P

Datum: 2010-02-10 Tidpunkt: 22:28:57
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
Mamman

Bubbla, ha! Vill! nyss!!!

Datum: 2010-02-10 Tidpunkt: 23:11:44
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0