Äntligen färdig

Har precis gjort klart den tredje och sista inlämningsuppgiften. Håll tummarna stenhårt nu!
Känns iallafall okej. Inte lika bra som när jag lämnade in den första, men okej känns det iallafall.
Iochmed att jag lämnade in dem idag, och kursrummet stängs den 15e mars, så borde jag hinna göra om ifall något inte skulle bli godkänt. För det antar jag att man får göra iallafall. Men jag hoppas naturligtsvis att jag klarat allt på en gång.

Nu ska jag kolla på hockeyn, har bara haft den på i bakgrunden så länge men nu är det soffan som gäller. Jag är ganska trött!

Kommentarer
simone

Hejsan, ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Datum: 2010-02-28 Tidpunkt: 22:52:53
Blogg/URL: http://gmz.blogg.se/
Bokmalen

Hej! Skönt att du är klar med uppgifterna! Du hittar oss som 2xml under "alias". Annars kan du höra med Mattias å Annika, dom vet.

Ha det så bra så syns vi sen!

Kramen, M&M

Datum: 2010-03-01 Tidpunkt: 22:21:02
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0