Vinterlöparskor

Iform har testat vinter-löparskor. Först tänkte jag, men typiskt att jag inte läste det här innan jag beställde mina skor. När jag sedan läser testet inser jag att jag inte direkt blev klokare. De har ju missat de mest klassiska vinterskorna, dessutom testar de bara två par skor med gore-tex och de andra skorna får dåligt betyg eftersom man blir blöt. Humm..inte tycker jag det står direkt hur greppet är på snö&halka heller, det känns mer som att de testat skorna under höst typ.

Då känns Marathon.se testet lite bättre. Dels får man se hur de gjorde, och sen känns det seriösare också. Det är liksom skor tänkta för vinter som de testat, antingen rena vinterskor, eller terrängskor.


Jag längtar iallafall efter att mina skor ska komma så jag får testa dem. Blir spännande!!
På TeamSportia igår så fick jag iallafall känna på dem, fast herrmodell strl 43 eller så, och de var mycket lättare än de andra skorna som fanns i dammodell och strl 39 som jag hade funderat på. Hihi.
Jag antar att jag inte får dem förrän nästa vecka men jag hoppas då rakt att de hinner komma då! :)

Kommentarer
Sarah

Tack för tipset söt! <3

Datum: 2010-12-31 Tidpunkt: 00:18:28
Blogg/URL: http://blurryscribble.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0