Less

Det är så otroligt tråkigt att vara sjuk.
Jag hade iofs trott att jag skulle gå till jobbet idag men kände mig inte alls pigg igår kväll så jag stannade hemma och tur är väl det, jag sov typ till halv 12 och har känt mig mkt sämre idag än igår.
Suck.
Men ska nog försöka ta mig till jobbet imorrn för vi ska ju ha roligt med laget och det vill jag ju inte missa.

Var på Magnus Betnér igår. Han var tok-kul. Har träningsvärk i magen idag av allt skrattande igår. Hihi.

Ska försöka orka fara med Polo till OK och kolla kylarvattnet så allt är ok. Sen ska M&D få ha den när jag är i Egypten. :) Hoppas den sköter sig då, lilla superbil. :D

Kommentarer
ellinor

Med tanke på vad den verkar tåla så är det nog en superbil ändå :)



Ha det så bra i egypten nu! Hoppas allt flyter på bra med flygen och allt ni hade tänkt hinna med.



Lycka till

Datum: 2010-12-03 Tidpunkt: 12:55:00
beffa

hihi, ja faktiskt det har du rätt i! :D

jaa, jag hoppas också att allt kommer fungera:) ni lär ju märka om vi kommer iväg eller ej :p

Krya på dig!!

(har du msn förresten?)

Datum: 2010-12-03 Tidpunkt: 13:34:07
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
ellinor

Tack, detsamma! Känns bättre idag



Jag har msn, men är väl inte inne så ofta..

Du ser väl e-postadressen :)

Datum: 2010-12-03 Tidpunkt: 14:51:41
Caroline

Hur har du gjort så du kan ha lösenord på vissa inlägg.

skrev till blogg.se och frågade, fick svar om att man får starta en till blogg och typ länka och klistra in.

Men du verkar ju inte behöva klistra och ha en till blogg...

Förlåt för lång kommentar

Datum: 2010-12-19 Tidpunkt: 11:25:15
Blogg/URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Caroline

Tack för hjälpen =)

Datum: 2010-12-19 Tidpunkt: 21:34:04
Blogg/URL: http://ridemyhorse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0