Jag lever

Hemma från Egypten med en superdum mage som jag tror vill döda mig. Uuuäääk. Måste nog springa på toan igen, hann visst bara börja skriva det här..
Såå, tillbaka för ett litet tag iallafall.
Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp. Vände typ i dörren på jobbet när jag insåg att det här inte skulle fungera. Det gör så oooont i den också. Gah.
Trodde ju att jag var frisk, det gick bra hela dagen på jobbet igår och söndag kväll när jag äntligen fått riktig mat igen(blev bara godis på flygplatsen) så skötte den sig ju också, men igår kväll när jag och lillebror gick på stan satte det igång igen.
Så jag antar att det inte riktigt ska vara så, så får se vad VC säger..

Sjukt less iaf!

Kommentarer
Monixx

Sv: Tack så hemskt mycket! Önskar dig en bra dag! Kram

Datum: 2010-12-15 Tidpunkt: 09:03:02
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
Anonym

http://open.spotify.com/track/5KOdRGSfgHI4cvcuMBYTa6

Datum: 2010-12-16 Tidpunkt: 17:26:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0