Inte länge kvar

Nä nu är det inte länge kvar, imorgon vid den här tiden sitter vi på flyget till Egypten.
Det ska bli underbart att få komma iväg ett tag, jag hoppas bara att jag inte blir mer sjuk och att alla hajar håller sig borta.
Hoppas också att det är ett bra hotell, läste precis en familj som fått salmonella när dom var där, det kändes inte så bra. Fast jag har läst några andra som varit där och tyckt det varit bra så. Sjuk kan man väl bli överallt.

Ikväll ska mamma komma. Det blir mysigt. Nu är jag hungrig igen, fast jag nyss har ätit. Drygt.

Firar 2 veckor utan snus också. Wohoo. Fast det är dryyyyygt utan..

Kommentarer
Mamma

Håller tummar för snusens icke-vara!

Datum: 2010-12-17 Tidpunkt: 07:41:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0