Uttråkad

Ja, så sant som det är sagt. Jag är minsann ganska uttråkad här där jag ligger i soffan. Har mått ganska bra idag, men jag antar att jag smittar fortfarande. Inte ens mamma vill träffa mig!! :( tråkigt..det är synd om mig!!! buhu.

Jaja, jag fick iallafall prova kläder, för HM paketet hade kommit! Wioo!! Kunde faktiskt ha allt, även om träningslinnet är lite tveksamt om det fungerar att springa i, jag avskyr linnen som åker upp. Finns risk att det kan göra det. Och sportbhn måste provspringas, annars blir den annantränings-bh. Förhoppningsvis kan man springa i den :) För den var skön.. :)

Jaja, jag ligger i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske måste se om jag hittar nått att se på tv eller så. Är ju ganska tråkigt annars att stirra på dumburken..som jag iofs gjort hela dagen nästan. Suck. suck. suck.

Visst är det synd om mig? (Jag hatar att vara sjuk)

Kommentarer
Mamman o Margit

Jättesynd-om... Tröstekaramar!

48-timamrs regel på magsjuka.. Stenhårt!

Datum: 2010-08-20 Tidpunkt: 20:52:12
beffa

Mmm, men jag fick komma till Paps!! Fast jag orkar inte köra bil nu på kvällen så...Kram!

Datum: 2010-08-20 Tidpunkt: 21:44:00
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0