Uppe med tuppen..nästan

Hmm, man är ju ganska dum egentligen. Med tanke på hur tråkigt jag hade igår, så borde jag ju sova läääänge idag istället. Mindre dag att ha tråkigt på liksom. Men icket.
Tänkte ju vara duktig, vända tillbaka på dygnet och vara en pigg människa nästa vecka. Jag har en känsla av att det inte kommer att bli så.
Klev upp kl 8 imorse. La mig vid 2 inatt. Klev upp halv 9 igår. Jag ville liksom gå och lägga mig tidigare, men jag var inte trött. Låg länge vaken och filosoferade också. Vad ska det ge? Låt mig sova!!

Aja.
God lördagmorgon.

Kommentarer
Heléne

Tack för din kommentar i min blogg! Visst går det segt och jag har stått still i över 2 månader men jag fuskade för mycket. När jagstramade till det hände det grejer, äntligen! Superstrikt är jag inte, man är inte mer än människa och man ska leva också.

Datum: 2010-08-21 Tidpunkt: 11:37:57
Blogg/URL: http://www.helenesbaksida.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0