Tung kvällsrunda 4 km

Stack ut strax efter 10 på en runda som jag skulle försöka få ihop till 4 km tänkte jag. Skulle lämna över Garmin till mamma, så hon har nått att leka med när jag är i stugan ;)
Fick ihop det ganska bra, tryckte av klockan precis vid infarten och då stannade den på 4,1 km.
Men det var tungt idag och jag mådde inte så bra när jag sprang, så det kändes ganska jobbigt. Synd för benen kändes så himla lätta först, men sen blev det bara kämpigare och kämpigare. Iofs uppför med en typ brant backe på slutet, men ändå. Gillar inte när det går tungt. Men man ska väl ta sig igenom sånna pass också.

4,1 km, 27:39 min, 6:54 min/km

Kommentarer
Mamma

Du gör det bra gumman, längtar tills vi får tid att dra på ett riktigt l¨ngpass och surra ihop!

Tack snälla som vill låna ut lekkamraten, du får ta och låna min pulsmätare sen om inte den gamla funkar förståss!

Kramas!

Datum: 2010-08-04 Tidpunkt: 15:52:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0