Snabbdistans

Snabbdistans med den bästa springkompisen man kan tänka sig, nämligen Krajna! Åh vad hon tycker det är roligt när vi ska ut och springa, hon blir helt till sig! Söt-voff. <3
Det blev iaf en slags snabbdistans idag, kanske inte så mycket snabbdistans om man tittar till tempot, däremot det snabbaste jag sprungit denna distans på, och i värmen och solen idag fick jag kämpa hårt för att nå det. Så nog blev det en snabbdistans ändå.
Väl hemma, lägga sig på bron och dö ett tag, sen ropar Paps att det fanns jordgubbar och grädde <3 mums. Bästa efter-träning mumset som finns, Paps egna jordgubbar!! :)
Nu kaffe och vatten, sen dusch.

4km, 25.52min, 6:28min/km

Bästa träningskompisen ever!! <3




Kommentarer
zaq

Jamen finns dt något lyckligare och gladare än en hund när någon vill ta den med ut på upptäcksfärd, även om det blir i springtempo!!!



;-)

Datum: 2010-08-07 Tidpunkt: 16:57:07
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Sofie

Och jag som trodde att jag var bästa träningskompisen :D hehe

Datum: 2010-08-07 Tidpunkt: 21:35:41
Beffa

Hehe, klart att du är :P den bästa man får svar av ;)

Datum: 2010-08-07 Tidpunkt: 23:54:28
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
ellinor

Söt vovve :)

Datum: 2010-08-08 Tidpunkt: 12:03:51
sarah

jaha, så då kommer man på 3e plats då? :P hehe vad duktigt du kämpar på! :) Miss U

Datum: 2010-08-08 Tidpunkt: 20:29:24
Blogg/URL: http://blurryscribble.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0