Shower

Tog nog världens längsta dusch och gjorde världens megainpackning av mitt hår. Handdukstorrt som det står på förpackningen, med en handduk virad runt skallen dessutom. Nu kändes håret väldigt nice när jag sköljde ur den och jag kunde faktiskt borsta det och dra fingrarna genom det utan att fastna i ett fågelbo. Yey, i like.
Fossingarna fick sig en omgång också, det behövdes nog och nu är dom insmorda med. Ja typ hela jag är insmorslad, don´t like the kladdiga feelingen som blir men annars så doftar det ju så jäkla gott.
Om man inte råkar använda en härsken bodylotion som gick ut förra året typ. ;) Det råkade jag göra i veckan. Oops!

Iaf, ska nog slänga mig på soffan nu. Se en film. :) Sleep tight!

Kommentarer
Hanna

Svar:

Tack så mkt :)



Om du vill ha tips på sjukligt bra schampo och balsam om du har lätt för å få trasselhår, så Nivea Repair!

Det är super!

Datum: 2010-08-03 Tidpunkt: 00:41:34
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Hanna

Svar:



Ja gör det, jag provade det av en slump förra året, det är drygt, kostar typ 25 spänn flaskan eller nåt sånt åxå.

Jag som alltid behövt dränka håret i inpackning behöver itne ens använda balsam varje gång jag duschar längre, det har nog inte hänt sen jag var liten plutt :O

Datum: 2010-08-03 Tidpunkt: 11:32:56
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0