Inte min dag idag.

Löptur med mamsen kändes som en superbra idé, jag kände mig taggad för det var så längesen vi sprang tillsammans.
Det var det inte. Jag tror det var sämsta löpturen någonsin för mig. Efter några få km börjar vänster fot göra ont. Det är liksom på insidan, vid sidan av hälsenan som. Stannar, vilar, stretchar. Fortsätter. Stannar. Kör lite löpskolning. Fortsätter. Går uppför backarna. Börjar må illa. Känns bättre, nedför, vi kutar som fan. Känns ganska roligt igen. Nähä, nu gör både knä, fot och mage ont. Jippie. Går ett tag. Springer, går, springer, går.
Skit. Skit. Skit. Skit.
Inge roligt. Och nu har jag dessutom magknip. :(
Nej, nu blir det the med mamma. ♥

7.58 km, 1.00.11h, 7.57 min/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0