Festsugen far = lång natt

Min festsugna far höll mig uppe länge igår. Tänkte först gå och lägga mig men kom fram till att det inte var någon idé för han skulle ju säkert ringa strax. Det gjorde han inte, och tillslut var klockan så mycket så det var verkligen lika bra att stanna uppe och vänta.
Någon gång vid 3 hämtade jag honom och blev chaufför in till Husum också, så vid typ halv 4 eller nått kom jag äntligen i säng.
Väldigt väldigt trött imorse, ont i huvudet och nästan lite bakis-känsla. Ursch. Har suttit i hela dagen.
Börjar känna mig lite piggare nu, så tänkte försöka ta mig ut på en springtur efter maten iaf.
Synd att den inte blev av igår bara, hade suttit fint. Men ärsch, får bli en lugn runda idag i stället med Krajna. Sötaste gumman vill säkert hålla mig sällskap! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0