Distansrekord 11km!!!

Yes, i did it! Nästan helt utan att gå. I´m så jävla nöjd ikväll.
Sitter precis och äter middag efter den längsta rundan ever. Men så himla nöjd och glad! :)
Sprang ÖK ner och över Kyrkbron, sedan "Hälsans stig" till Ön. Dock var den avstängd mellan typ vårdhemmet på teg och bron över till Ön så blev trottoar där men, sen hälsans stig på Ön och över Kolbäcksbron, vidare till strandpromenaden, sen följa järnvägsspåret, tunneln under till Östra gymnasiet och sedan hem.
Jag stannade och drack vatten ett par gånger, stretchade en gång, och sen gick jag i två branta uppförsbackar (dom var typ på km 8 och km 10). Gick även vid slänten ner från kolbäcksbron där man kan gena. Annars sprang jag faktskt allt! Wohoo! Dessutom bättre km-tid än milen förra söndagen med Krajna, så det är väl kalas!

11 km, 1:19:21 h, 7:12 min/km

Kommentarer
Mamma

Grattis!

Datum: 2010-08-16 Tidpunkt: 09:00:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0