Trötta söndan...

Trött, trött, trött. Väcktes av en spinnande, trampande, pussande kisse. "Matte du ska kliva upp nu!!". Okej då...jag gör väl det då..
Inser hur tomt det kommer bli utan kisse..tur att Margit kommer på fredag!
Min fina Vicka..men hon behöver verkligen få komma ut, hon blir nog galen om hon måste tillbringa hela våren innomhus också!

Försöker pigga till mig själv med kaffe..tanken var ju att jag skulle ut och springa. Och sen åka till Paps..
Inviga nya träningskläderna kanske..blev ju en liten shoppingspree igår!! :D Yey!

Hmm, ska nog dricka upp kaffet nu..och överlägga med mig själv om jag ska ut och springa eller inte. Det har fan snöat inatt och är endast 2 plusgrader ute idag. Suck. Nu får väl vädret ändå ge sig. Jag vill ha VÅR.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0