Händelserik dag..eller nått.

Annars har dagen varit ganska "händelserik" eller nått. Jag kom hem vid halv 9 och har inte varit hemma alls efter jobbet innan dess.
Fick äta middag hos min älskade Mami för att hinna till fixa stallet i tid utan att stressa.
Skulle nämligen besöka min vän som är inlagd på sjukhuset och besökstiden tog slut kl 20. Jag hann iallafall dit, var nog där i kring 19 tror jag.. Så hann vara där ett tag iallafall.
Var lite krångligt att hitta dit, jag hatar sjukhus! Ännu krångligare att hitta ut. Lokalsinne som en guldfisk?

Nu är jag rätt trött. Har njutit av mammas muffins och ett glas Cola Zero. Tror jag ska ta och lägga mig i sängen med en bok, blev ju så lite sömn inatt..dumma säng, dumma värme, dumma kudde, dumma kissnödighet. Ja allt var dumt och jag kunde verkligen inte somna!!

Måste packa träningsväskan också, imorrn ska jag till Mami och springa! :D

Kommentarer
Mamma

Välkommen är du att plåga din gamla mamma...

kram

Datum: 2010-04-20 Tidpunkt: 00:00:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0